Hun overtar i Granberg

03.04.2017
Britiske Sarah Bridge er ansatt som ny, administrerende direktør i Granberg AS.
Hun får ansvar for alle aspekter av Granberg i Norge, Sverige, De Forente Arabiske Emirater og Litauen og skal videreutvikle og implementere den strategiske visjonen og planer for virksomheten.

Sarah har 25 års erfaring innenfor den globale PPE bransjen og har tilbrakt 13 år som direktør for Polyco i England. Før den tid var hun flere år hos North Safety Products hvor hun jobbet som europeisk salgssjef for North sine tekniske produkter.

Sarah har også vært formann i British Safety Industry Federation (BSIF), og er fortsatt aktivt involvert som styremedlem i organisasjonen, heter det i en pressemelding fra selskapet.

Etter å ha spesialisert seg på håndvern over flere år, og med en mastergrad i ingeniørfag, er Sarah lidenskapelig opptatt av teknisk innovasjon med tanke på arbeidshansker, samt å forbedre sikkerhet, komfort og produktivitet på arbeidsplassen med spesielt fokus på farlige arbeidsoppgaver og arbeidsmiljøer.

Sarah Bridge vil være stasjonert ved vårt hovedkontor på Bjoa, men vil også være på reisefot i store deler av Europa og utenfor Europa for å implementere vår strategiske visjon, og hun ser fram til å møte så mange av våre kunder og hanskebrukere som mulig.

Ole M. Granberg vil fortsette i selskapet som arbeidende styreformann, ha overoppsynet med alle aspekter av virksomheten og fokusere på bedriftens globale ekspansjon, strateigske bedriftsutvikling samt teknisk innovasjon av nye produkter.