Hva i huleste...?

15.02.2018
Fortvil ikke. Du er kommet rett. Du er kommet til «nye» Næringsforeningens nyhetsbrev
Vi har skiftet navn fra Haugesundregionens Næringsforening til Næringsforeningen Haugalandet. På folkemunne kaller vis oss rett og slett bare Næringsforeningen. Det er det vi er; paraplyorganisasjonen og talerøret for næringslivet i regionen vår.

Men vi gjør mer; vi skifter ham. Kreative medlemsbedrifter har konkurrert om å gi oss en identitetsfornyelse, og Garp Design fikk jobben.

Nå kan du se hva vi i fellesskap har kommet fram til. Ny logo og nytt design i en ny og tiltalende fargekombinasjon, synes nå vi!

I tiden framover kommer du til å se fornyelsen på flere områder, slik som dette nyhetsbrevet og nettsiden vår. Vi revitaliserer også flere av konseptene våre; Frokostkurs er blitt til Pluss Frokost, og Næringscafeen er blitt til NæringVett. Og har flyttet fra Haugesund sentrum til idylliske Vangen.

Snart blir den lille, spretne firmabilen vår også stylet opp!

Vi håper du liker identitetsfornyelsen. Vi synes den gjør oss mer moderne.Men inni er vi de samme. Fire ivrige sjeler og et aktivt styre som er opptatt av å være en bidragsyter til vekst og framgang for den flotte floraen av små og store bedrifter på Haugalandet.

God helg!

Hilsen Egil og gjengen.