Ikke glem menneskene!
30.06.2017
-Vi jobber i en høyteknologisk bransje, med produkter som ligger i tet med tanke på innovasjoner og teknikk, men det er viktig for oss å ikke glemme menneskene i vår kommunikasjon, sier Haakon Laastad, som er 3. generasjon i firmaet Laastad & Co. Kort fortalt ønsker vi å få frem at Volvo er en del av din historie, og som definerer deg som menneske, fortsetter Laastad.
-Hvis det eneste som driver våre kunder til lokalene er rabattnivå, har vi gjort noe feil, fortsetter Laastad. Som markedsfører ønsker jeg selvsagt å være helt oppdatert på de siste digitale trender, men innpakningen skal treffe noe som berører sansene, minner og gode følelser, avslutter Haakon Laastad.
Haakon Laastad er en av flere foredragsholdere under Mf-Dagen 22. september. Her kan du finne program og påmelding
Bilde under: Et eksempel fra Laastads kommunikasjonskonsept.