Kake for web-seier

02.01.2012
IT-selskapet Appex i Haugesund fikk en fin start på året. I dag ble de ansatte påspandert kake for å ha blitt nominert og vunnet pris i prestisjefylte CSS Design Awards for sin webside.

"​Hello Appex, you have received a nomination for a CSS Design Award. CSS Design Awards nominations are provided to websites that demonstrate high levels of creativity, originality and overall design competence."

CSS Design Awards viser fram og premierer verdens beste nettsteder og har som mål å være en inspirasjonskilde for nye talenter, sier Appex-sjef Tore Fremmersvik.

Aktuelle nettsteder går gjennom en prosess som starter med status “Pending”. De som oppfyller bestemte kriterier og som juryen vurderer som “outstanding” blir nominert og kan vinne en CSS Design Award.

Juryen består av mellom 4 og 8 personer som alle har mellom 5 og 10 års erfaring fra grafisk design, webdesign eller webutvikling.

Bruker-stemmer er også en viktig del av vurderingen, og Appex-sjef Tore Fremmersvik håper mange vil benytte anledningen til å gi Haugesunds-bedriften sin stemme.

For ordens skyld: Appex er et av Næringsforeningens mange nye medlemmer i 2011.

"Great design inspires the world
CSS Design Awards is a living archive of the world's greatest websites and an inspirational showcase celebrating emerging talent. The goal of CSS Design Awards is to capture every step in the rapid evolution of web design and to shine a light on designers that inspire us all."