Markedsføringsdagen 2022

Det finnes mange måter å skape gode kundeforhold på. Fra første kontakt med målgruppen, til første handel er gjennomført, spiller markedsførere en viktig rolle i å sette premissene for kundeforholdet.
I mangfoldet av verktøy, teknikker og metoder er det vanskelig å vite hvilken tilnærming som er best. Hva kjennetegner de som lykkes? Og finnes det universale prinsipp, metoder og tankesett som kan hjelpe oss med å lykkes i markedsføringsarbeidet?

På Markedsføringsdagen 15. september handler det om det som påvirker kundereisen og kundeforhold; fra målgruppens første møte med budskapet ditt, til et verdifullt langsiktig kundeforhold.

Bygg kompetanse: Lær og bli inspirert av suksesshistoriene – I tillegg skal vi bygge nettverk og ha det kjekt på afterwork!

Pris: 2900,- Medlemmer // 3900,- Ikke-medlemmer
Meld meg på!
Side Image

Hacking av smaksløker: Markedsstrategien som knuste alle rekorder

Dette er dama som knapt nok har vært i et bryllup uten å være toastmaster.  På markedsføringsdagen skal hun, i tillegg til er herlig foredrag, lede oss gjennom dagens program!

Som tidligere storyteller og analytiker i Google, som internasjonal presentasjonscoach og ikke minst forfatter av En skikkelig digg kokebok-serien som nå har bikket 100.000 bøker, skal hun krydre og marinere programmet underveis.

Hanne-Lene Dahlgren runder av dagen med et innlegg om markedsstrategien som knuste alle rekorder!
Side Image

Vipps: 10 markedsføringsbud som skaper effekt.

-Noen sa engang at 50% av markedsføringen er bortkastet, men jeg vet bare ikke hvilken halvdel. Denne myten og flere kuriositeter om hvordan markedsføring, og reklame fungerer skal vi avlive. Forskningen de siste årene er nemlig klinkende klar på hva som skaper mest effekt.

Lars og Eivind fra Vipps går gjennom de 10 budene som avslører mytene, og erstatter de med fakta.

Side Image

Case: Hvordan et forlatt gårdsbruk ble en nasjonal merkevare

Torstein Hatlevik gir oss en frisk historie om Haaheim Gård, og hans tanker om videreutvikling av konseptet.

Torstein kommer fra Espevær og startet i 2009 en liten restaurant med 16 sitteplasser på et øde småbruk i Tysnesfjella. Det er bygd opp til å bli et nasjonalt reisemål.
Han har også har også startet sjokoladefabrikk og har sammen med søstrene sine startet sesongrestauranten Gamleposten 5444 på Espevær.

Nadine Ramsberg: Lynkurs i kundereiser

Hvem er det egentlig du snakker til? Er de langt unna kjøpsøyeblikket? Når lurer de på hva? Og hvordan kan du være sikker på at det du sier treffer riktig? Å kjenne til kundereisen gir deg innsikten du trenger for å levere mer treffsikker markedsføring.

Men, hvordan brukes egentlig verktøyet bak buzzordet «kundereisen»? Det vet Nadine Ramsberg, tjenestedesigner i Webstep og en Norges topp 50 kvinner i teknologi i 2021.

Ricardo Cuilenheim: Kontinuitet i kreativitet

Alle som jobber med markedsføring jakter hele tiden etter nye, smartere eller bedre måter å gjøre ting, av den enkle grunn at vi ønsker å skape enda større effekt, det seg være om man jobber på annonsørsiden eller byrå. Dessverre har denne jakten gjort at vi har glemt en helt sentral del av hva som er forutsetning for å skape effekt, nemlig tid og kontinuitet. Hvordan har vi havnet sånn på villspor og kan vi som bransje gjøre for å snu dette, for å gjør det vi alle ønsker, nemlig å levere enda større effekt fra markesføring?

Mer informasjon og program kommer...

Haubo
Tveit