Markedsføringsdagen 2024

Dagen for alle som jobber med kommunikasjon, salg og markedsføring!
På Markedsføringsdagen 31. mai samles vi for å lære av flinke folk, utveksle erfaringer og hente inspirasjon og nyttige verktøy. For alle som jobber med markedsføring, salg og kommunikasjon er dette årets happening!

Etter konferansen fortsetter nettverksbyggingen på "Fredag Please" i Garasjebryggeriet.

Pris: 3290,- Medlemmer // 4390,- Ikke medlemmer
Meld meg på

Markedsføring i norske aviser - bærekraftig på så mange måter! - Hilde Norddal

Hilde Norddal har hatt ulike lederroller i mediebransjen over flere år. Etter 12 år i Schibsted ble det 4 år i Vipps, der hun fikk være med på forenklingsreise i verdensklasse.

Falske nyheter kan spres til Norge på sekunder i globale sosiale medier. Aldri før i historien har kampen om folks tid, tillit og betalingsvilje vært tøffere. Norske medier spiller en helt avgjørende rolle som vårt demokratiske immunforsvar. Derfor er annonsering i norske aviser bærekraftig på så mange måter.

Nå jobber Hilde som konserndirektør i Amedia, og har som motivasjon å få finansiert journalistikken i Norges største avisutgiver ved å tilby den beste markedsføringen kundene kan få. Dernest hjelpe kundene til å nå sine mål.
Side Image

Det store bildet - digitaliering og kunstig intelligens i markedsføringen - Martin V. Bennetzen

Martin V. Bennetzen har tross sin unge alder hatt en enorm reise i digitale business-reiser. Han har tidligere jobbet i Maersk Oil i Danmark og Quatar, direktør i Deloitte, Capgemini og Accenture.

Han har i sin karriere erfaring med porteføljeoptimalisering, M&A, investeringsanalyse og digitalisering.

Martin ble i 2016 tildelt næringsprisen "Talent 100" av finansavisen i Danmark.

Nå er han CEO i Zetilite og er spesialisert i digitalisering med kunstig intelligens fremst i fokus. Det store bildet på hvordan KI revolusjonerer markedsføringsfaget blir malet av Bennetzen på Markedsføringsdagen.

Med hjertet på utsiden av brystet! - Arita Åkre

Arita Åkre svarte til barneskolelæreren:  «Jeg skal bli Astronaut», da hun spurte hva de skulle bli når de blir store. En drøm om å lede et romship ut i verdensrommet å fange stjernene i lille ryggsekken sin.

Drømmen kom dessverre ikke i oppfyllelse, enda…, men vil lett påstå at det er flere stier som fører til stjernene, astronaut er bare en av dem.

Arita og hun har hjerte sitt på utsiden av brystet. I dag er hennes livstil en stolt Bonde og Siderprodusent. Etter en Master i petroleums fysikk og 10 år som PM i Oljeindustrien, byttet hun beite til landbruk.

I 2019 la hun opp sin bratte karrierestige og flyttet fra hjemmebyen sin Bergen til Hardanger. Driver en av de mest fremmadstormende gårdene i Hardanger, og en bratt framgang som dette skjer ikke uten en sterk klynge, samhold og sunn drivkraft.

"En ny sjanse og mulighet til å mestre, endre verden og jakte på andre typer stjerner enn de der ute i verdensrommet.»

Snapchat - hvem, hvorfor og hvordan - Haakon Gedde-Dahl

Haakon Gedde-Dahl tar oss igjennom et introguide til hvordan du kan lykkes med markedsføring på Snapchat.

Her vil du blant annet lære om hvorfor du bør være til stede på Snapchat og hvordan du bør legge opp strategien din for best mulig resultater.

Målgruppen for Snapchat er pr i dag alt fra besteforeldre til barnebarn!

Ikke spiss deg fra sans og samling - Terje Wollmann

Terje Wollmann har i løpet av sine 20 år i reklame- og designbransjen opplevd både oppturer og nedturer.

Dette inkluderer å vinne en prestisjetung Grand Prix i Cannes, grunnlegge sitt eget byrå, fusjonere med et annet byrå, og til slutt erkjenne at byrået han en gang var med å starte, ikke lenger matchet hans motivasjon for å jobbe med kommunikasjon.

I dag finner vi ham med tittelen "potet" i sitt eget selskap, Kartoffel AS.

Han vant tittelen "beste foredragsholder" på "8-minutes of digital marketing 2023".

Han mener at man ikke bør spisse kompetansen mer enn nødvendig i disse tider, spesielt i markedsføringen.

Hvordan lage kampanjer folk elsker! - Tone Angsrud

Tone Angsrud er strategisk rådgiver og kundeansvarlig i Trigger Oslo.

Tone er et fyverkeri på scenen. Hun har en egen kraft og ekte passion for kundene sine.

Tone har jobbet med medier, reklame og teknologi i over 20 år, men startet sin karriere som nissemor og svømmelærer.

Tone elsker å lage løsninger som faktisk betyr noe for folk.

Til Markedsføringsdagen tar hun med seg noen av sine favorittcase i kofferten. Dette blir et foredrag fylt med inspirasjon, gode jobber, og praktiske tips du kan bruke i morgen.