Nå flytter vi snart...

06.09.2018
Næringsforeningen flytter til nye lokaler i 24/7-bygget mot slutten av året.
-Vi gleder oss. Vi tok en kikk i bygget i dag, og det ser virkelig fint ut. Lokalene våre blir ikke ferdige før om et par måneder, så vi er ikke inne før mot slutten av året. Men det skal bli fint å flytte til et strategisk riktig område. Vi er en regional næringsforening, og her ligger vi sentralt til ved innfartsveien til Haugesund, sier NH-direktør Egil Severeide.

De siste 14 årene har Næringsforeningen holdt til i lokaler i det gamle meieriet i Karmsundgata. I dag ble avtalen med byggeier John Gilbert Helgeland undertegnet. Næringsforeningen får disponere et ca. 70 kvadratmeter stort område i et hjørne mot nord/øst, der det blir plass til kontorer og møtelokale.

-Vi skal bruke kantinelokalet til en del av kursarrangementene våre. Større arrangementer skal vi fortsatt ha rundt omkring hos medlemsbedrifter. Vi håper også å kunne gi synergier til fellesskapet på huset, sier NH-direktøren.

Se hva Haugesunds Avis skriver