Nesten fullt på Frokostkurset

06.01.2012
De som vil delta på årets første frokostkurs, må henge i. Det er bare en håndfull plasser igjen til de som vil lære mer om personalhåndtering på Scandic Hotel torsdag 26. januar.

- Dette er en oppfølging av kurset vi hadde i fjor høst om ansettelser, sier koordinator Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen.

-Tilbakemeldingen på det kurset var veldig gode og munnet ut i et klart ønske om mer kunnskap om personalhåndtering. Nå inviterer vi til kurs om det daglige arbeidet i bedriften din, der vi gir nyttige og enkle lederverktøy til bruk i praktisk samarbeid og systematisk oppfølging av dine ansatte.

Over 50 personer har allerede meldt seg på, og dermed nærmer det seg maksgrensen for deltakere på våre frokostkurs, sier Kaldestad.

Mer om kurset og påmeldingslink her: