NM i ny hall

31.01.2019
Haugesund Curling Klubb inviterer publikum til NM i nyåpnede "Kuleisen". Bilde er fra åpningen av bygget, foretatt av Ordfører Arne-Christian Mohn fredag 18. januar.
Helgen 8. til 10 februar inviterer Haugesund Curling Klubb til NM i nyåpnede "Kuleisen".
Dette er første gang  Haugesund Curling Klubb arrangerer Norgesmesterskap i Haugesund Idrettspark, i bygget kalt «Kuleisen».

Helgen 8. til 10 februar kommer det altså mange tilreisende i form av lag, støtteapparat, dommere, kjendiser og fans til Haugesund, i følge en pressemelding fra klubben.

-Vi i Haugesund Curling Klubb har ambisjoner om å lage dette til det desidert beste NM arrangement gjennom tidene. Ekstra gøy er det at Team Ulsrud og Team Minerva kjemper om 1 (en) plass i VM i Canada senere i år - og dette NM vil være avgjørende, sier Ronny Iversen i Haugesund Curling klubb.

Iversen presiserer at det er gratis adgang for tilskuere under hele arrangementet, åpen kafé og endel aktiviteter for hele familien.

Under: Bilder fra "Kuleisen" i Haugesund Idrettspark.