Ny hovedsamarbeidspartner

17.06.2011
Denne uka kunne Næringsforeningen signere en langsiktig kontrakt med en ny hovedsamarbeidspartner. Vassbakk & Stol ønsker å bli en aktiv aktør i storfamilien på Haugalandet.

- Veldig hyggelig å få en storentreprenør med på laget, sier adm.dir. i HN, Egil Severeide. Vassbakk & Stol har en solid posisjon på Vestlandet og har et godt navn i bransjen. At selskapet velger å bruke penger og ressurser på oss tar vi som en bekreftelse på at vi ses på som en viktig og attraktiv samarbeidspartner.

Adm.dir. Inge Jan Thorsen sier han har registrert Næringsforeningens gode arbeid i regionen, og han er glad for å kunne være med å bidra til å utvikle HN.

- Jeg tror dette vil bli et samarbeid til glede for begge, sier Thorsen.

Samarbeidsavtalen med Vassbakk & Stol betyr at HN har fyllt opp "kvoten" av hovedsamarbeidspartnere.

- Vi hadde som mål å få åtte viktige, regionale aktører på plass, og det har vi nå klart. Dette gir oss økonomisk handlefrihet og mulighet til å bygge og utvikle organisasjonen. Når slike tungvektere velger å støtte oss, gir det oss også stor troverdighet, sier Severeide.

De åtte hovedsamarbeidspartnerne er;
DnBNOR, Imenco, Haugaland Kraft, Sysco,Haugesund Sparebank, Caiano, Gassco og altså nå Vassbakk & Stol.