Ny medspiller!

07.12.2018
Arne Utvik as blir ny hovedsamarbeidspartner i Næringsforeningen
-Næringsforeningen er en spennende arena og en betydningsfull samfunnsaktør i regionen. Vi er et aktivt medlem, som deltar på mange av foreningens arrangementer, og ser det som helt naturlig å utvide vårt engasjement ved å bli en av foreningens hovedsamarbeidspartnere, sier Arne Utvik.

-Veldig kjekt å få Arne og hans offensive selskap med på laget, sier direktør i NH, Egil Severeide.Vi bærer på mange av de samme tankene når det gjelder regionutvikling, og det blir fint å få Arne med i et spennende team av bedriftsledere.

Så er det et poeng at vi er vokst opp et steinkast fra hverandre, og at jeg har hatt sommerjobb i trelastbedriften til bestefaren, legger han lattermildt til.

Arne Utvik bærer bestefarens navn, og er fjerde generasjons husbygger. A.Utvik as ble etablert i 1923, og er blitt en stor aktør innen eiendomsutvikling rettet mot privatmarkedet. Selskapet har de siste 10 årene bygget godt over tusen boliger på Haugalandet, hovedsakelig i Karmøy, Tysvær og Haugesund.

A.Utvik er kåret til Gaselle-bedrift i 2005, og har 9 ansatte. Sjefen sjøl er, som mange sikkert kjenner til, dypt og inderlig engasjert i fotball både på dame- og herresiden.