Ny rammeavtale

22.12.2017
Royal Industriservices tegnet sin fjerde rammeavtale med Westcon.
Det årlige desembermøtet med Westcon er i ferd med å bli en god juletradisjon for Royal Industriservices, i følge en pressemelding. Royal Industriservices går nå inn i høytiden vel vitende om at 2018 blir deres fjerde år med rammeavtale på leveranse av personell.

-I verftsindustrien er det store variasjoner i arbeidsmengde og på toppene er det ofte behov for mer folk enn bedriften selv har i arbeidsstokken. Royal Industriservices leverer serviceorientert, motivert og kvalifisert personell til kunder on- og offshore. For oss er en fornyet rammeavtale et diplom på etablert tillit til at vårt personell også i 2017 har møtt vår kundes høye standard hva angår kvalifikasjon, kvalitet, service og HMS, sier adm.dir i Royal Industriservices, Roy Aleksander Henriquez i en kommentar.-2017 har tatt våre medarbeidere på oppdrag på Westcon Yard i Ølen og til en rekke offshoreinstallasjoner fra Hammerfest i nord til Tyskland i sør. Vi ser frem til et spennede 2018 og gleder oss til et enda tettere samarbeid med Westcon og andre kunder avslutter Henriquez.