A. Utvik med suksess i Vannkanten

26.11.2021
Salgssjef i A. Utvik, Espen Nordal, feirer hvert salg i kjent stil på sosiale medier. Her fra et Facebook-innlegg etter nok et salg i Vannkanten.
-Vi krysser fingrene for å selge alle leilighetene før vi starter byggingen, sier salgssjef Espen Nordal

I skrivende stund er kun 2 av de 37 prosjekterte leilighetene i Vannkanten ved Aksdalsvatnet ledige.

-Vi krysser fingrene for at alt blir utsolgt før vi går i gang med byggingen. Det er gøy når vi opplever slikt på våre prosjekter, sier Nordal.

På Facebook skilter utbyggeren med at de nå er i gang med klargjøring av tomten i Tysvær. Om noen få uker begynner byggingen om alt går etter planen.

-Ingenting selger seg selv, men her har forutsetningene vært veldig gode.

I tillegg til godt arbeid fra salgsteamet i A. Utvik og Meglerhuset Rele, trekker Nordal frem beliggenheten og leilighetenes planløsninger som en faktor bak suksessen.

-Prosjektet har hatt mye oppmerksomhet og det har vært stor interesse. Beliggenheten er helt unik. Her er det nydelig utsikt, og cirka 4 grader varmere og tåkefritt i forhold til Karmsundet. Ingenting selger seg selv, men her har forutsetningene vært gode, sier han.

Daglig leder i A. Utvik, Asle Skjærstad er ikke uenig:

-Du må neste ut og se for å få følelsen av hvor fint det er, og vi ønsker å gratulere og takke for tilliten til alle som har kjøpt leilighet, sier han.

Skjærstad synes det er spennende å følge med på hva som skjer i Tysvær.

-Der det skapes arbeidsplasser, der skal folk bo. De som har valgt Vannkanten kommer fra hele regionen. Jeg ønsker også å trekke frem grunneierne som har vært veldig energiske og stått på for å få dette i gang. I tillegg ser vi frem til et godt samarbeid med GL Prosjektservice som skal bygge for oss, avslutter han.

Bygg & Anlegg