Assist og Appex etablerer Grex

17.02.2022
Fra venstre: Onar Digernes Aase, Eivind Jul Wibe Fiksdal, Kalle Snarheim, Tore Fremmersvik (Daglig leder), Stig Halleraker, Stian Valand-Lie.

Grex AS er Haugalandets nye totalleverandør av tekniske løsninger og tjenester til konferanse, kurs, foredrag og seminarer.
I følge en pressemelding fra selskapet, har en tatt beste fra Assist og Appex, og dannet et selskap som spesialiserer seg på konferanseproduksjon.

-Grex tar seg av alt som skal sees og høres. I Assist og Appex har vi siden starten bygget opp en solid kompetanse på skjermløsninger, AV-teknikk, film/foto, lyd og strømming. Nå samler vi disse ressursene i et selskap - og sikter på et område vi vet det er et behov for en spesialisert leverandør, sier Tore Fremmersvik, daglig leder og styreleder i Grex, Tore Fremmersvik.

-I Grex finner du fem erfarne produsenter og teknikere som også vil dra nytte av andre ressurser i Assist og Appex. Som arrangør av et større arrangement som en konferanse, har du et omfattende teknisk behov. Vi leverer alt fra teknikere og lydanlegg til projektor med stort nok lerret eller LED-skjermer, scenelys og kameraproduksjon. Sammen med søsterselskapene Assist og Appex har Grex også mulighet til å hjelpe kunder med alt fra arrangementsprofil til skjermløsninger og messestands. Vi tror mange arrangører vil sette pris på å få en hovedprodusent å forholde seg til når de skal gjennomføre en konferanse, sier Fremmersvik.

Tore Fremmersvik er daglig leder og styreleder i selskapet, mens Eivind Fiksdal (Appex) og Stig Halleraker (Assist) er ansvarlig for leveransene. I tillegg til disse er også Kalle Snarheim (Assist) styremedlem i Grex AS med i teamet.
Teknologi