Blir det din bedrift som får den?

24.09.2021
Margret Einarsdottir er nytt medlem i ressursgruppen Grønn lønnsomhet, som nå skal kåre vinneren av årets Klimapris
Ressursgruppen Grønn lønnsomhet skal kåre vinneren av årets Klimapris

Fredag 12. november er det duket for ByggArena, og tradisjonen tro skal også vinneren av årets Klimapris kåres! Utdelingen skjer under after party like etter konferansen.

Klimaprisen tildeles den person, eller virksomhet, som i løpet av året har utmerket seg med å sette effektiv, bærekraftig og fremtidsrettet miljøtenkning på agendaen. Dette gjennom å inspirere, lede, gjennomføre tiltak, eller på andre måter stimulere til at Haugalandet beveger seg i en grønnere retning.

Ressursgruppen Grønn lønnsomhet er pådriver for nettopp dette, og nå er det bestemt at juryarbeidet med å kåre en vinner av årets pris legges inn i arbeidet til gruppen.

Hvem synes du fortjener å smykke seg med tittelen som årets Klimapris-vinner? Du kan nominere både din egen bedrift eller andre. Send inn forslag til ansvarlig for ressursgruppen Grønn lønnsomhet, Lars Lindtner på e-post lars@nforeningen.no

Fjorårets vinner ble Ølen Betong.