Doblet antall ansatte på ett år

02.03.2023
Helene Jordbrekk går inn i stillingen som markedskoordinator i Kommunikasjonshuset.
Siden starten på 2022 har Kommunikasjonshuset doblet ansatte - Nå teller bedriften 8 ansatte.

-Markedet ser bra ut. Folk er optimistiske og satser digitalt. Det er svært hyggelig å kunne si at det er mye som skjer om dagen, K-huset er i konstant vekst og trenger nå enda flere med på teamet, sier daglig leder i Kommunikasjonshuset, Aleksander Knappskog, i en pressemelding.

Siste tilskudd i rekkene er Helene Jordbrekk, som går inn i stillingen som markedskoordinator.

-Jeg tror Helene, med sin erfaring, vil styrke teamet vårt ytterligere, sier Knapskog.

Sammen med resten av teamet i Kommunikasjonshuset skal Helene nå ta fatt på spennende oppgaver for både nye og eksisterende kunder. Som markedskoordinator for K-huset vil arbeidsoppgavene hennes bestå av PR- og kommunikasjonsarbeid, utarbeide markedsføringsstrategier og å være en proaktiv rådgiver for våre kunder.

- Da jeg fikk tilbudet fra Kommunikasjonshuset kunne jeg ikke takke nei. Jeg ser frem til mange spennende og nye oppgaver fremover, og gleder meg til å få jobbe med det kreative og dynamiske teamet de har satt sammen, sier
Jordbrekk.

Selskapet tar fart og satser videre som en driver av vekst for B2B bedrifter lokalt, nasjonal og internasjonalt.