Et fyrverkeri av en underholder!

21.01.2022
Silya garanterer elektrisk stemning fra scenen
Silya klar for Haugalandskonferansen 20 mai
Haugalandskonferansen avholdes 20. mai, og tradisjonen tro fylles Maritim Hall opp med feststemte deltakere på kvelden, som er klar for god mat, godt drikke, hyggelig og nyttig nettverksbygging og mingling!

«Årets fest» for næringslivet, sies det om Haugalandskonferansens kveldsarrangement. Det er ingen grunn til å anta at det ikke skal bli nettopp det – også denne gang! På scenen står nemlig en av Norges desidert beste artister; fyrverkeriet Silya, som garanterer elektrisk stemning fra scenen!

De fleste av deltakerne er gjerne «voksne» nok til å huske Silya som vokalist i gruppa Multicyde, som slo igjennom med «Not for the dough» i 1999 (ja, den med munnspill-tema fra Flåklypa).

Om ikke navnet Silya festet seg etter den runden, kan ingen ha unngått å legge merke til henne de siste 10 årene, enten som vinner av NRKs Stjernekamp i 2013, som deltaker, låtskriver og programleder i Melodi Grand Prix, eller da hun i 2018 gjorde seg bemerket i Hver gang vi møtes.

Trønderavisa refererer slik fra en av hennes konserter: «Så satte Silya fyr på byen. Frekk, flørtende, utfordrende og myndig – som om noen skulle ha plukket like doser av Shirley Bassey, Christina Aguilera, Miley Cyrus og Madonna og satt sammen i én sanger – tok Silya godt tak under beltestedet til publikum og røsket til.»

Ingen grunn til å tro at Haugalendinger er dårligere på fest enn Trønderne, så her er det bare å kaste seg ut i det og la seg rive med, - vi lover en forrykende helaften; sier prosjektleder Tine Osmundsen

Foto: Per Ole Hagen

Les mer om konferansen og meld deg på her