God jul fra oss!

23.12.2021
Næringsforeningen ser frem til å invitere våre medlemmer til nyttige møteplasser i 2022.

Næringsforeningen ønsker våre medlemmer en fin julefeiring
Enda et annerledes år går mot slutten. Vi trodde vi var på vei mot normalen nå i høst, men pandemien bød igjen på utfordringer opp mot jul. Hjemmekontor, stengte kraner og ekstra press på helsevesenet…

Noen gjør det bedre enn noen gang, mens andre har det mer krevende og er avhengige av tiltakspakker fra myndighetene. Felles for mange er nok at de er slitne – og at det skal bli godt med julefeiring. Enten du har helt fri i høytidsdagene, eller må ta en økt eller flere.

Vi i administrasjonen i Næringsforeningen legger bak oss en travel høst og er takknemlige for at vi fikk gjennomføre så godt som samtlige planlagte kurs, møter og konferanser. En av våre viktigste oppgaver er tross alt å tilby nyttige og inspirerende arrangementer med fokus på kompetanseheving og nettverksbygging.

Nå ser vi frem til fine julehøytidsdager med våre respektive, og fortsetter med anbefalt hjemmekontor når hverdagen begynner igjen. Forhåpentligvis blir ikke nedstengningen altfor langvarig, for vi har mange spennende planer for neste år! Vi får også på plass vår nye kollega Tine Osmundsen, som vi ser frem til å få med på laget.

Riktig god jul til medlemmer og andre i regionens næringsliv fra Bernt, Lars og Hilde