Hvorfor bruke Snapchat som markedsføringskanal?

08.05.2024
Haakon Gedde-Dahl (Snapchat) kommer på Markedsføringsdagen 31. mai.
Ikke bare for den yngre generasjonen.
Den store Markedsføringsdagen arrangeres fredag 31. mai på Edda Kino.

Svært mange har lastet ned Snapchat på sine telefoner, men kan dette sosiale mediet også brukes i seriøs markedsføring?

Snapchat kommer til Markedsføringsdagen for å fortelle hvordan man kan bruke kanalen best mulig. De som er gode i Snapchat har enorme resultater med sine budskap.

Mange tenker nok at Snapchat er for den yngre målgruppen, men foredragsholder Haakon Gedde-Dahl sier til Næringsforeningen at annonseringen treffer folk i alle aldre, også besteforeldrene. De følger sine barn og barnebarn på Snapchat, noe som gjør at kanalen har god dekning i de aller fleste alderstrinn.

- Vi gleder oss til å servere Snapchat-foredraget på Markedsføringsdagen! Dette er nok en undervurdert kanal hvor mange har mye å hente. Det blir samtidig en mulighet til å se mange andre dyktige foredragsholdere på scenen denne dagen. Disse timene kan være en veldig god investering for fremtiden, uttaler prosjektleder i Næringsforeningen Sverre Vågen jr.

Mer informasjon og påmelding finner du her.

Sparebank 1 Sør-Norge