Larssen Amaral har fornyet merkevaren til Bergens Tidende
16.05.2024
Cecilie Larsen Amaral og Eric Larssen Amaral Rother i Larssen Amaral har uviklet nytt konsept for Bergens Tidende.
Som en del av Bergens Tidendes strategi for å møte de stadig endrede behovene til dagens og morgendagens nyhetslesere, samtidig bevare integriteten til en 155 år gammel merkevare, utviklet Larssen Amaral et konsept som fokuserer på å fjerne støy og fremheve kvalitetsjournalistikk og historiefortelling som treffer Bergen og Vestlandet.
-Som eksperter på merkevarebygging forstår vi ikke bare hvordan merkevaren må se ut, men også hvordan den må kommunisere og brukes for å møte kundens strategiske mål. Dette var en perfekt match for Larssen Amaral, og vi er utrolig glade for at et lite designbyrå i Haugesund kan konkurrere på nasjonalt nivå om å jobbe sammen med en av Norges mest prestisjefylte og historiske merkevarer innen media og journalistikk, sier kreativ leder i Larssen Amaral, Eric Larssen Amaral Rother.