Lederskifte

14.10.2024
Anne Torland er ansatt som ny daglig leder i Åkrehamn Vekst, og starter i stillingen 1. januar 2025.
Anne Torland blir ny daglig leder i Åkrehamn Vekst fra januar 2025.
Anne Torland er ansatt som ny daglig leder i Åkrehamn Vekst i følge en pressemelding fra foreningen. Anne har arbeidet i Åkrehamn Vekst som markedsleder siden 1. november 2018.
Per Inge Eriksen går av med pensjon noen måneder inn i 2025, og Anne og Per Inge vil begge være tilgjengelige og utføre arbeidet sammen frem mot sommeren 2025.

Anne er vokst opp i Hansadalen på Sevland og er 28 år gammel. Hun har nylig kjøpt hus i Hansadelen sammen med samboer og Ingrid på 10 måneder. Anne har en Bachelorgrad i markedsføringsledelse. Hun ønsker å videreføre det gode arbeidet for medlemmene i Åkrehamn Vekst. Anne ønsker å bidra til gode rammevilkår for næringsutvikling og at medlemmene får best mulig markedsføring, slik at enda flere bedrfiter og butikker ønsker å etablere seg på Vestsiå.
Per Inge Eriksen startet Åkrehamn Vekst sammen med gode hjelpere 2.mars 2005, og vil i mars 2025 ha 20 års jubileum som ansatt. Før det var han ansatt i Telenor systemet i Haugesund i over 29 år.

Sparebank 1 Sør-Norge