Lokal toppleder med best score på ByggArena!

18.11.2021
Evalueringen viser at konferansen ble en fulltreffer, der Inge Jan Thorsen fra Vassbakk & Stol kapret flest seksere

Hele 5,5 av 6 mulige var dommen på Thorsen sitt innlegg ‘Det handler om ledelse’, der han villig delte sine erfaringer gjennom mange år i sjefsstolen. ByggArena-deltakerne visste å sette pris på det Vassbakk & Stols daglige leder formidlet fra scenen.

Høye terningkast ble også trillet for de andre innslagene. Nejra Macic som for fjerde år på rad serverte ferske tall og prognoser landet på solide 5,1, og etterlatt inntrykk på dagen generelt fikk 5.

– Det er selvsagt svært kjekt å få godt evalueringsresultat og tilbakemeldinger. Det ligger mye planlegging og hardt arbeid bak en slik dag, og komitéen har gjort en kjempejobb, skryter prosjektleder Hilde Øygarden i Næringsforeningen.

Pandemien satte en stopper for sosial sammenkomst i etterkant av fjorårets ByggArena, men årets konferanse kunne gli rett over i after party etter den faglige delen var over.

– Det har jo blitt betydelig færre eksotiske reiser for de fleste de siste 20 månedene, så vi sørget for å la deltakerne ‘reise litt’ på etterfesten. Jane Dunkley ble engasjert til å pynte lokalet for å passe til temaet ‘Arabian Nights’, og med eksotisk mat fra Midt-Østen og underholdning av Captain Frodo ble det en riktig trivelig fest – noe også evalueringen viser, sier Øygarden.

– Det er dessuten et godt tegn at samtlige av respondentene sier at de vil delta også neste år. Det viser at dagen er viktig for bygg-, anleggs- og eiendomsbransjen, både for faglig påfyll og viktig nettverksbygging, avslutter en fornøyd prosjektleder.

Bygg & Anlegg