Matchmaking!

20.10.2022
Tirsdag 25. oktober fylles Festiviteten med gode idéer, gode historier og flinke folk!
Det handler om økonomisk vekst...
25. oktober går DNB NXT av stabelen. Det årlige arrangementet samler investorer, gründere og etablert næringsliv for matchmaking, deling, nettverking og gode foredrag.

Vant fjorårets pitchekonkurranse
Som alltid er det knyttet stor spenning til pitchekonkurransen; 8 utvalgtenye selskaper står i år klare for å pitche sin idé på 3 minutter - og kjempe om en sjekk på kr. 20.000, men kanskje enda viktigere; oppmerksomhet fra potensielle investorer.
– Det er mange eksempler på selskaper som har pitchet, som har endt opp med investorer i etterkant av arrangementet, fastslår Hanne Grutle, arrangementsansvarlig for årets DNB NXT.
– Harald Larssen Lønning fra Runwell vant fjorårets konkurranse – og det er verdt å nevne at selskapet nylig hentet inn 20 millioner, legger Grutle til.

Paneldebatt
Harald står for øvrig på scenen også i år, som en av deltakerne i paneldebatten, som blant annet skal handle om innhenting av kapital. Marianne Eidesvik fra Flow Ventures og Kristin  Bjelland fra Bjella Investments deltar i debatten fra investorsiden.

Gründerhistorier
Brian Sjøen fra Stillasgruppen skal på scenen for å dele sin gründerhistorie, og det skal også mannen som hoppet av en politikarriere og etablerte seg som blant annet foredragsholder, tankeleser og kroppsspråk-ekspert, Vidar Hansen.

- Vi gleder oss, sier en inspirert Hanne Grutle, og understreker viktigheten av denne type arrangementer; - Vi er helt avhengige av at gründere og vekstbedrifter lykkes for at vi skal sikre økonomisk vekst.

Formiddagsarrangementet som starter kl 08:30 er gratis og det er fremdeles ledige plasser.

Interesserte kan melde seg på her: DNB

Arrangementsansvarlig Hanne Grutle ser fram til nok et innholdsrikt arrangement

Gründer