Møt stortingspolitikere fra Rogaland

29.08.2024
Fra fjorårets "tingmøte". F.v. Sverre Meling (Maritimt forum), Aleksander Stokkebø (H), Margret Hagerup (H), Naomi Wessel (Rødt/vara for Mimir Krisjànsson), Terje Halleland (FrP), Ingrid Fiskaa (SV), Sveinung Stensland (H), Tina Bru (H), Roy Steffensen (FrP), Hadia Tajik (AP), Lisa Marie Ness Klungland (SP), Tor Inge Eidesen (SP), Liv Kari Eskeland (H) og Bernt Jæger, Næringsforeningen Haugalandet. Tove Elise Madland (AP) og Torstein Tvedt Solberg (AP) var til stede på "Rogalandstinget" i gjor høst, men var ikke til stede da bildet ble tatt.
Unik anledning for bedriftene til å møte sine folkevalgte.
Rogalandsbenken på Stortinget inviterer til nytt «Rogalandsting» i samarbeid med Maritimt Forum for Haugalandet og Sunnhordland og Næringsforeningen Haugalandet.

Rogalandstinget er regionens mulighet til å møte en samlet Rogalandsbenk for å ta opp aktuelle politiske saker. Vi inviterer åpent alle aktører som ønsker til å melde seg på, om en er bedrift, fagforening eller interesseorganisasjon.

- Dette blir en unik anledning for bedriftene til å møte sine folkevalgte og fremme sine saker. Vi håper våre medlemsbedrifter bruker denne anledning til å møte de politiske partiene som representerer og jobber for Rogaland på Stortinget, sier Bernt Jæger, adm.dir i Næringsforeningen Haugalandet.

Rogalandsbenken ønsker å møte så mange som mulig. De som melder seg på må være forberedt på å presentere sin sak i korte presentasjoner (maks 10 minutter inkl. spørsmål), og vi oppfordrer til å være tydelige på hva en ønsker at benken skal ta tak i politisk. Det er ingen begrensing på tema, men vi vil prioritere aktører som har innspill til aktuelle politiske saker. Man må være forberedt på å ettersende et kort sammendrag av saken til Rogalandsbenken via Maritimt Forum eller Næringsforeningen.

Dato: Mandag 21. oktober 2024
Klokkeslett: 10:00 -14:00
Sted: Haugesund Rederiforening - Møllerveien 6 i Haugesund

Påmelding innen 7. oktober.
Mer informasjon og påmelding her