Næringsforeningen vil høre fra deg!

18.08.2022
Mange bedrifter sitter på saker som fortjener medieomtale
Kanskje har dere fått tilslag på en etterlengtet kontrakt, eller vunnet priser? Eller tatt kostnadsbesparende grep eller innført bærekraftige momenter? Det er mye som fortjener spalteplass og å bli fortalt om, og Næringsforeningen tar mer enn gjerne imot saker, eller tips om saker, med nyhetsinteresse.

– Vårt ukentlige nyhetsbrev sendes ut til godt over 2000 abonnenter fra næringslivet i regionen, og sakene blir godt lest, både der og i våre kanaler i sosiale medier, sier prosjektleder Hilde Øygarden.

Nå ønsker hun seg enda flere tips om saker.

– Jeg vet at enkelte tenker at deres nyhet er for liten, mens andre tror de må skrive en pressemelding for å få gjennomslag. Vi har imidlertid lav terskel for å spre næringslivsnyheter til våre lesere, sier hun, forutsatt at innholdet har nyhetsverdi og ikke er ren markedsføring, smiler hun.

Hun oppfordrer til å sende mail, slå på tråden eller invitere til et besøk – enten hos dere eller på kontorene til Næringsforeningen.

Her kan du sende inn en henvendelse