Nytt styremedlem i Næringsforeningen

21.04.2023
HR-direktør i Autostore, Anette Matre, ble valgt som nytt styremedlem på Næringsforeningens generalforsamling.
Anette Matre, HR-direktør i Autostore, valgt til nytt styremedlem
Vi er inne i tiden for årsmøter og generalforsamlinger, og denne uken ble også Næringsforeningens generalforsamling avholdt. I år ble generalforsamlingen kombinert med en omvisning hos The Viking Planet, det digitale vikingmuseet investor og reiselivsaktør Margaret Hystad nylig åpnet.

Endringer i styret
Noen av styremedlemmene var på valg, og de fleste av disse ønsket gjenvalg. Sten Stenersen i Hatteland Gruppen valgte imidlertid å takke nei til gjenvalg og tre ut av styret etter flere års tjeneste.

Anette Matre, HR-direktør i Autostore, ble foreslått av valgkomitéen som erstatter. Matre ble enstemmig valgt inn som nytt styremedlem.

Alle punktene i generalforsamlingen ble godkjent.