Oasen Storsenter vant gjev kåring

20.03.2023
Glade prisvinnere for Årets markedsaktivitet. Senterleder Dag Einar Solberg til venstre.
Fikk pris for Årets markedsaktivitet 2022
I forbindelse med Oasen sitt 45-årsjubileum i fjor, ble det laget en unik kampanje som fikk navnet ‘Elisabeth-dagene’. Navnet ble til da de fant ut at butikksjef Elisabeth på KappAhl fylte 45 år samtidig som kjøpesenteret. Kampanjen ble utviklet i samarbeid med TaDa reklamebyrå.

Markedskoordinator Margareth Kristiansen forteller at kampanjen framhevet medarbeiderne på senteret, og var en hyllest til disse, samtidig som både Elisabeth og Oasen sine 45-årsdager ble markert.

Vinklingen falt åpenbart i smak hos juryen, som sendte Oasen til topps. De øvrige to nominerte var Ski Storsenter og Alti Futura i Kristiansund.

Årets Kjøpesenter ble Galleriet i Bergen, som var nominert sammen med Lagunen og Strømmen Storsenter.