Oppsiktsvekkende tall

20.11.2023
Fra venstre Astrid Bru Sætrevik, Are Jaastad, Linn Christensen, Bendik Skeide, Sofie Mathilde Birkedal og Silje M. Kristensen
Målet er at alle kunder skal få minimum 12-gangen tilbake
Å dokumentere effekter fra forbedringsarbeid har alltid vært ryggraden i Dusin AS som er et konsulentselskap som hjelper kunder med effektivisering. Bedriften har siden oppstarten i oktober 2021 dokumentert effekter tilsvarende 4 milliarder kroner for sine kunder. Målet er at alle kunder skal få 12-gangen tilbake. Revisjonsselskapet Aaudit AS har gjennomgått alle prosjekter Dusin har gjort for sine kunder. Og det er oppsviktsvekkende tall de kan presentere: For hver krone kundene bruker på Dusin, får de i snitt 137 tilbake.

Ved hjelp av analyse, planlegging og gjenomføring jobber selskapet sammen med kunden helt til avviket mellom ambisjon og faktisk prestasjon er dekket.
-Vårt mål er at vi skal bli ledende eksperter på forbedring, sier leder salg og forbedringskonsulet Linn Christensen.
-Vi har også et løfte til kundene om at de skal få minimum tolv ganger innsatsen tilbake og derfor er Dusin et passende navn for oss, sier Christensen. 

Dusin er per nå åtte ansatte, men har som mål og bli, ja du gjettet riktig, tolv.
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund