Overgang til ny bransje

29.04.2022
Nye oppgaver venter for Tina Røvær
Tina Røvær starter i ny jobb hos reisebyrå
Tina Røvær skal jobbe i Reiseteam, som prosjektleder med temareiser, gruppe- og opplevelsesreiser i inn og utland i samspill med Jessica Velde, som har lang og unik kompetanse fra reiselivsbransjen, i følge en pressemelding fra Reiseteam.

Jessica som allerede er i full gang, har sammen med grunder Per Arne Fisketjøn fra Suldalsbussen AS, etablert en god plattform for gruppe- og opplevelsesreiser med stort nettverk og mange samarbeidspartnere.

- Reiseliv er nytt fagområde for meg, men jeg har lang erfaring fra organisering og administrering, samt et sterkt engasjement for kultur og gode opplevelser. Jeg håper derfor å kunne bidra med min kompetanse inn i dette spennende teamet, slik at vi sammen kan skape magiske øyeblikk og opplevelser for nye og tidligere kunder, sier Røvær, som i følge pressemeldingen gleder seg til å ta fatt på nye og spennende oppgaver.

Tina Røvær har utdanning innen kulturledelse og administrasjon og jobberfaring med arrangementer og merkevarebygging fra kulturlivet i Tysvær og Haugesund. I Haugesund var hun ansatt som arrangement og informasjonsleder i Festiviteten og bidro sterkt til etablering og utvikling av Kulturnatt, der hun også var festivalsjef i 20 år. De siste fire årene har hun jobbet i FK Haugesund som arrangement- og samfunnsansvarlig med ansvar for kamparrangementet, diverse sponsorarrangementer og samfunnsprosjekter.

- Det er utrolig kjekt og spennende å ha Tina med på laget! Hun er kreativ og nytenkende, strukturert og en flott og varm person som jeg gleder meg til å ha som kollega» - sier Jessica Velde i pressemeldingen, hvor hun bekrefter at nordmenns reiselyst er på vei opp etter to år med restriksjoner.

- Vi får mange forespørsler fra bedrifter, skoler og foreninger som vil på tur både her i Norge og Europa. Det er svært gledelig for en bransje som ble hardt rammet av pandemien, avslutter Velde.