Satt avtrykk!

15.03.2023
Både konferansier Roger Finjord og de lokale foredragsholderne, her representert ved Tiril Fjell fra Haugaland Næringspark,  sørget for solide avtrykk på Haugalandskonferansen sist uke!
5 på terningen! ...og de lokale avtrykkene og konferansier Roger Finjord imponerte aller mest!
Med solid humor, bøttevis med sjarm, hjertevarme og kloke historier og utsagn, stjal Roger Finjord nok en gang publikums hjerter – og evalueringspoeng!
Denne gangen i rollen som konferansier.
Med 81% 6-ere og 15% 5-ere må vel dette sies å være en solid og overbevisende «seier»!!

Det lokale punktet, «3 x lokale avtrykk», med Tiril Fjeld, Gunnar Birkeland og Petter Losnegård, ble satt pris på av et lydhørt publikum, som belønnet den lokale trioen med overbevisende 4,83.

Tett bak fulgte diplomat og tidligere ambassadør Kai Eide md en score på 4,71.
Øvrige foredragsholdere ligger alle også godt forankret høyt på 4-tallet.

Hotellet får gode 4,8 i score for sin håndtering både til lunsj og middag. Kveldsarrangementet, der Heine Totland & co stod for underholdningen,  falt også i god smak hos publikum, ifølge evalueringsrapporten.

De dyktige sangerne og danserne fra Teaterdrøm, som stod for årets åpningsnummer ble ikke evaluert, men den stående og rungende applausen sier alt! Imponerende, intet mindre!  fastslår en glad og imponert prosjektleder, Ingeline Kaldestad.

På spørsmål om generelt inntrykk etter Haugalandskonferansen 2023, ble det samlede resultatet fra publikum 5.06 av 6 mulige!
-Vi er glade for alle tilbakemeldinger – og nå skal vi gjennomgå dagen – og kvelden «med lupe», før vi starter tankeprosessen – og arbeidet mot Haugalandskonferansen 2024. Vi tar definitivt til etterretning innspill og evalueringer som er med på å gjøre oss bedre! Det er både nyttig, lærerikt  og inspirerende, sier Kaldestad – og tilføyer:
-Så er det jo sånn, at «til lags åt alle kan ingen gjera». Så vi ser at en og samme foredragsholder kan få lav score hos en, mens en annen gir toppscore på samme person. Men – det handler om den berømmelige «TWIST-posen»; alle har «sine favoritter» - og sånn skal det jo også være. Det vitner om engasjement hos publikum, fastslår Kaldestad, som gleder seg over at samtlige foredragsholdere endte på de tre øverste delene av publikums-terningen!
Og publikum har i alle fall fått toppscore hos samtlige av årets foredragsholdere:

-Samtlige foredragsholdere har framhevet – og latt seg imponere av  energien og varmen fra publikum, sier prosjektlederen.-Dette er erfarne foredragsholdere som står mye på scener både i inn- og utland, men denne atmosfæren og entusiasmen var helt spesiell, det understreket hver og en av dem.
Utrolig hyggelige tilbakemeldinger, som herved overleveres samtlige deltakere. Takk!, avslutter Ingeline Kaldestad, og minner om at dato for neste års konferanse er 14. mars!

Her kan du se flere bilder fra konferansen: