Styrker seg for fremtiden
06.09.2023
Emil Lønning Krogstad fra Hype og Aleksander Knapskog fra Kommunikasjonshuset ser fram til tettere samarbeid
-Vi er klar for å ta selskapet til et nytt nivå, så det at K-huset nå kommer inn på eiersiden er ett steg i riktig retning. Det vil gi oss i Hype kapasitet til å utvikle tjenestene våre, samtidig som vi får fokusere på det vi er aller best på, i følge Krogstad
Kommunikasjonshuset kjøper seg inn i Hype og har nå majoritetsandel i selskapet med 51%.
For å videreutvikle selskapet går daglig leder i Kommunikasjonshuset, Aleksander Knapskog, også inn i rollen som daglig leder i videoproduksjonsselskapet.
I følge Knapskog vil oppkjøpet ikke bare gagne Hypes kunder:
-Hype er i våre øyne de beste på Haugalandet på det de leverer, og vi ser frem til et tettere samarbeid for dette vil også våre kunder dra nytte av, forteller Knapskog.
Knapskog som selv har bakgrunn fra filmproduksjon gleder seg til å utvikle Hype videre, og legger til:
-Jeg har enormt tro på Hype sitt produkt og ser frem til å jobbe sammen med Emil for å ta selskapet til nye høyder.
Hype fortsetter å ivareta eksisterende og nye kunder under merkevaren deres, samtidig som nye synergier vil vokse frem mellom Kommunikasjonshuset og videoproduksjonsselskapet.