Svært gode tilbakemeldinger på konferansen "TECH skal du ha"

02.05.2024
Meget god stemning under konferansen "TECH skal du ha!" tirsdag denne uken.
Etisk hacker bergtok nærmere 140 deltagere.
Garasjebryggeriet var stedet for "TECH skal du ha" tirsdag 30. april. Temaet kunstig intelligens (KI) var gjennomgående i nesten alle foredragene. KI påvirker alle bransjer, og effektiviteten i arbeidshverdagen vil gå drastisk opp. Hva som er mulig å få til med KI er det bare fantasien som setter grenser for.

Halvdagskonferansen "TECH skal du ha!" hadde denne gangen rekordpåmelding og nærmere 140 personer hadde først en god lunsj før det tette programmet startet. Da klokken rundet 1600 var det faglige programmet over, og deltakerene kunne flytte ned på Almenningen Bybad for å fortsette nettverksbyggingen. Solen varmet godt og mange av konferansedeltakerene fikk nye kontakter, samt minglet med foredragsholderene etter endt konferanse.

-Tilbakemeldingene er svært gode, og scoren er veldig høy, sier en godt fornøyd prosjektleder i Næringsforeningen Sverre Vågen jr.

-Med en foreløpig score på 5,35 er det klar tale fra deltakerne. Spesielt den etiske hackeren Marius Jordet har fått enestående karakter på 5,7. Vi gleder oss allerede til neste konferanse, avlsutter Vågen jr som samtidig takker ressursgruppen "Teknologi i praksis" for meget godt samarbeid med konferansen.