Tilbyr high-end lederutvikling

23.12.2021
Næringsforeningen tilbyr for første gang et eksklusivt lederutviklingsprogram
«Bekkjarvik Executive». Du har kanskje lagt merke til invitasjonen i innboksen din?

- Det klinger bra, synes prosjektleder Hilde Øygarden.

- Næringsforeningen skal tilby et bredt utvalg av arrangementer, nesten som en Twist-pose, og de fleste skal kunne finne sin ‘favorittbit’. Vi har tro på at et samlingsbasert lederutviklingsprogram, med begrenset antall plasser og et litt eksklusivt preg, vil treffe ledere på alle nivåer, sier hun.

Hovedtemaene i programmet er forhandlingsforståelse, kommunikasjon og konflikter – tre viktige elementer for ledere. Stedet er Bekkjarvik Gjestgiveri 11.-12. februar og 18.-19. mars. Det legges blant annet vekt på én til én-samtaler for personlig utvikling i tillegg til undervisning og gruppearbeid.

Kursholdere
Kursholdere er Sverre Blandhol, professor ved Det juridiske fakultet i Oslo, og Sturla Vik-Vestly, advokat og partner i Advokatfirmaet Responsa. Begge har både skrevet fagbøker og undervist i emnene.

– Vi håper og tror at ledere i regionen ser verdien av dette utviklingsprogrammet. Kanskje dette kan være en fin julegave til deg selv som leder, spør prosjektlederen avslutningsvis.