To nye styremedlemmer i Næringsforeningen

22.04.2021
Silje Luzia Rødeseike i Deep Wind Offshore (t.v) og Tiril fjeld i Haugaland Næringspark blir nye styremedlemmer i Næringsforeningen.
Representerer næringer som det siste året har skapt store overskrifter med muligheter for tusenvis av lokale arbeidsplasser.
Næringsforeningens generalforsamling ble avholdt onsdag 21. april - for første gang i digitalt format.

En av sakene på agendaen var valg.

Valgkomiteens leder, advokat Thor Harald Eike, la frem forslag om følgende kandidater som ble valgt inn av en enstemmig Generalforsamling:
  • Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt i det nyoppstartede Havvindselskapet Deep Wind Offshore, Silje Luzia Rødeseike.
  • Daglig leder i Haugaland Næringspark, Tiril Fjeld.

De nye styremedlemmene representerer næringer som det siste året har skapt store overskrifter med muligheter for tusenvis av lokale arbeidsplasser.

De erstatter Jorunn Håvardsholm (Helifuel AS) og Elisabeth Haldorsen (Responsa AS) som, til tross for det digitale formatet, ble takket av med ekte "fysiske" blomster levert på døren som en takk for innsatsen.

Dette er det nye NH-styret:

• Ingolf Voll (Gassco AS) - leder

• Tiril Fjeld (Haugaland Næringspark AS)

• Eli Sævareid (Mio -Trygge Barnehager)

• Mariann Salvesen (Aibel)

• Birge Nymark (Meny Aksdal)

• Silje Luzia Rødeseike (Deep Wind Offshore AS)

• Terje Lindstrøm (GL Gruppen )

• Lillian Medby (Haugesund Sparebank)

• Sten Stenersen (Hatteland Group AS)

• Sverre Meling jr. (Maritimt Forum)

Valgkomiteen består av:

Thor Harald Eike (Eurojuris), Gunn Margareth Lassesen (Haugland Kraft) og Birger Førre (Førre Trevarefabrikk AS).