Vi lager en helt ny opplevelse!

25.04.2022
Fagleder Eivind Jul Wibe Fiksdal, Onar Digernes Aase (tekniker) og Fabian Helmersen (tekniker) er klar for en massiv konferanseproduksjon 20 mai.
Grex produserer årets Haugalandskonferanse
20. mai går årets Haugalandskonferanse av stabelen. Konferansen er den største i sitt slag i regionen, og samler store deler av næringslivet til en innholdsrik dag, proppfull av nyttige foredrag, inspirasjon og nettverksbygging. I år har Næringsforeningen inngått avtale med Grex om totalleveranse av teknisk produksjon.

- Vi i Grex har som mål å lage fantastiske opplevelser for publikum når vi er involvert. Derfor er det utrolig kjekt å få være teknisk produsent av årets Haugalandskonferanse. Publikum kan vente seg en litt annerledes opplevelse enn under tidligere utgaver av Haugalandskonferansen, sier ansvarlig prosjektleder i Grex, Eivind Fiksdal.

- Vi fikk inn tilbud fra flere lokale selskap, og er imponert over kompetansenivået som finnes innen denne type produksjon her lokalt. Når valget til slutt falt på Grex, var det fordi de leverte et spennende og kreativt totalkonsept, som vi mener vil være med å heve Haugalandskonferansen med «det lille ekstra». Nå er det to år siden sist konferansen ble arrangert, så vi har lyst å dra på litt og sørge for at dette blir en dag vi husker, sier prosjektleder for Haugalandskonferansen, Tine Osmundsen.

- Haugalandskonferansen er spesielt spennende fordi den gir oss som leverandør muligheten til å spille på alle våre fagdisipliner. Vår stab består av videoprodusent, designere, lydteknikere, lystekniker, skjermprodusent, videofotograf, fotograf, sceneprodusent og riggere. Denne konferansen er den største i sitt slag i Haugesund, og en ettertraktet produksjon for alle som har lidenskap for sceneproduksjon. Vi gleder oss til å gå inn i «bobla», sier teknisk leder i Grex, Stig Halleraker (bildet)

I leveransen ligger totalproduksjon av lyd, lys og bilde, både under konferansen og på kveldsarrangementet.

- Vi kan love både arrangør, foredragsholdere og publikum en massiv produksjon. Det hele toppet med Silya på det som tegner til å bli et fantastisk kveldsarrangement. Det er en stolt gjeng som tar fatt på oppgaven! avslutter Fiksdal.

HER kan du se program og melde deg på konferansen