Video: God fremgang på Park Pluss

09.02.2023
Adm. dir i Entreprenørforeningen - Bygg og Anlegg, Heikki Eidsvoll Holmås fikk omvisning på byggeplassen.
Nytilsatt leder i Entreprenørforeningen fikk omvisning på Park Pluss-prosjektet

-Nå er vi ferdige med garasjeanlegget og har startet på blokkene. Vi ligger i henhold til planen, bekrefter senior prosjektleder i GL Prosjektservice, Stine T. Spissøy.

Adm dir i Entreprenørforeningen – Bygg & Anlegg (EBA), Heikki Eidsvoll Holmås, er mektig imponert over arbeidet og fremgangen til GL Prosjektservice, men bekymrer seg for de nye innleiereglene som trer i kraft i april.

-Vi er en bransje som er opptatt av seriøsitet. Vi er opptatt av å følge alle krav og regler som kommer. Samtidig er det er utrolig viktig at vi jobber for å ivareta mulighetene for å ta toppene og kunne ha den fleksibiliteten vi trenger, sier han.

Næringsforeningen arrangerer en PLUSS frokost torsdag 16. februar der de nye innleiereglene og åpenhetsloven står i fokus. Det er noen få ledige plasser på frokostkurset. Mer info finner du her.

-Mulighetene er store!

-Akkurat nå er det en «dipp» i arbeidsmarkedet, så vi venter spent på tiden fremover. Men bransjen går en lys fremtid i møte, alle forventer det, sier Holmås.

Han benyttet også muligheten til å trekke fordelene av å jobbe i «Norges største fastlandsnæring».

-Alle de som har ungdom hjemme som lurer på hva de skal bli i fremtiden, så er byggenæringen et godt sted å være. Vi har lærlingplasser til alle som søker og som er klar for å gjøre en innsats, sier han
Bygg & Anlegg