Nytt Jobb & Næring i postkassen

10.03.2011
Årets andre utgave av Jobb & Næring ligger nå ute i postkassene, og du kan glede deg til et nummer spekket med gode saker. Hovedoppslaget denne måned handler om Westcons suksess i Ølensvåg.

Konsernsjef Øystein Matre i Westcon gleder seg over gode tider. Med 1,9 milliarder i inntekter i fjor og 1400 i aktivitet i Ølensvåg er det lyse tider for bedriften og bygda. Vi presenterer industrieventyret Westcon over flere sider i magasinet.

I boligmagasinet denne gang er det baderommet som er tema, og du får bli med FKH-spiller Tor Arne Andreassen og hans samboer Christina Sternhoff helt inn i deres nye hjem. Ikke bare på badet, men en i en fire siders rundtur i hele deres nye funkisvilla i Fedjedalen.

Ellers i magasinet Jobb & Næring kan du blant annet lese om Øyvind Røkenes. Fagforeningslederen som ble lederutvikler. Du finner en artikkel om Ryanair som nå trapper opp sine avganger fra Haugesund, og du kan lese om Leif Gunnar Rørviks hårete mål om å gjøre Toyota Haugesund til best på Facebook.