Nytt verv til HNs styreleder

16.08.2017
Borregaard, Kongsberg-Gruppen- og nå det børsnoterte storrederiet BW LPG. Martha Kold Bakkevig er attraktiv som styrerepresentant.

Styrelederen i Haugesundregionens Næringsforening bekrefter at hun nå formelt er medlem av styret i BW LPG;  en verdensledende eier og operatør av gasskip. I en børsmelding opplyses det at rederiet eier og opererer 53 store gasstankere. inkludert to skip under bygging.

BW LPG er en del av BW Group som er engasjert i transport av olje og gass, flytende infrastruktur for gass, miljøteknologi og Subsea.

Etter at Martha Kold Bakkevig valgte å gi seg som administrerende direktør i DeepWell i fjor, har hun satset på en karriere som styrerepresentant. Hun er innvalgt i styret i to betydelige, nasjonale selskaper, Borregaard og Kongsberg-Gruppen. Nå blir alle gode ting tre.

Martha Kold Bakkevig ble styreleder i Næringsforeningen på generalforsamlingen i fjor.