Øker forhandlernettet i vår region

01.02.2012
Norgeshus har fått en knallstart på 2012. I løpet av årets første måned har boligkjeden fått seks nye forhandlere. Tre av dem er hjemmehørende i vårt distrikt.

De nye bedriftene er Røynstrand Entreprenør fra Odda, Tømrerfirma Madsen og Hesthammer fra Haugesund, Berntsen Byggservice fra Tromsø, Bømlo Mesterbygg fra Bømlo, Tømrermester Andersen fra Mo i Rana og Tømrermester A. Borgos fra Røros.

– Dette er et tegn på at helhetstankegangen vår bærer frukter, og vi får nå kreditt for den jobben vi har gjort det siste året, kommenterer kjedekoordinator Frode Christian Holm til "Byggeindustrien."
– De er alle svært solide firmaer og har et godt fotfeste i sin region, opplyser Holm som er svært glad over å ha fått denne allsidige gjengen med på laget.

Firmaene varierer i både størrelse og typer oppdrag. Eksempelvis sysselsetter Røynstrand Entreprenør rundt 55 personer, og har spesialisert seg på totalentrepriser innenfor bygg og anlegg. Bedriften utfører også mellomstore og mindre oppdrag, tilbyr ingeniørtjenester og takserer fast eiendom