Risiko og ansvar i Styrestallen

31.03.2011
Onsdag 13. april er det klart nytt møte i Styrestall Haugalandet. Da er det den risikoen og det ansvaret du påtar deg som styremedlem som er tema for foredrag og diskusjon.

Undet det første møtet i starten av februar møtte nær 60 kvinner og menn opp på Haugaland Kraft for å høre Torhild Widvey øse av sin styreerfaring, sammen med lokale størrelser som Geir Worum, Bjarne Hareide og Martha Kold Bakkevig.

Denne gang er det advokater ved Deloittes kontor i Haugesund som skal ta den teoretiske biten rundt tema "Lover og regler, risiko og ansvar".

Etter den faglige seksjonen drar HN-direktør Egil Severeide i gang en runde med erfaringsutveksling med Hilde Jørgensen i Royal Fabrikker og advokat Harald Eikesdal. Begge har solid styreerfaring, som det kan være nyttig for deltakerne å låne øret til.

Møtet starter klokka 18.00 i Kraftgården, er åpent for alle, men medlemmene i styrestallen har fortrinnsrett og får redusert pris.

Program og påmelding i linken til høyre under "Hva skjer?"