Ryker rekorden?

13.09.2018
Vil foredragsholder Jostein Magnussens rekord-score fra 2014 bli slått på MF Dagen 21. september…?
Fredag 21. september er det klart for årets Markedsføringsdag i Edda kino. Det er femte gangen konferansen arrangeres. Næringsforeningen har tatt mål av seg til å få tak i de beste foredragsholderne innen sine respektive fagfelt i Norge, sier prosjektleder Ingeline Kaldestad. –Det viktigste er selvsagt innhold i presentasjonene de formidler, men vi tilstreber selvsagt også å finne frem til foredragsholderne som både har karisma og utstråling på scenen, fortsetter Kaldestad.

Publikum gir poengscore fra 1 til 6 på alle foredragsholdere etter konferansen. -På den måten ser en enkelt hva som treffer og ikke treffer. –I for var det spesielt kjekt at det var lokale Haakon Laastad fra Laastad & co som fikk best score av samtlige, med et snitt på 5,1. Det er mildt sagt imponerende, sier Kaldestad, som er spent på hvem som gjør det best i år. –Jeg våger ikke å tippe, men jeg er sikker på at det blir et høyt snitt med det laget vi har med oss i årets program, sier hun. For uten Tv-personligheten Petter Schjerven, står blant annet også Googles Siri Børsum og Martine Fraas fra Facebook på programmet. – Vi har også med oss dyktige Øivind Lindøe fra Matkanalen i programmet, så det er godt mulig det blir «hjemmeseier» i år også, sier hun smilende.

Rekorden fra 2014 står fortsatt, den innehas av Jostein Magnussen fra firmaet Netlife Research i med foredraget «Bedre kundeopplevelse ved hjelp av psykologien». Snittscore her var hele på 5,4 poeng. «Jeg blir ikke overasket om rekorden ryker i år, avslutter Kaldestad som ber folk skynde seg om de vil ha plass på årets konferanse.

Her kan du finne program og påmelding

Her kan du se bilder fra Mf-dagen 2017

Bilde under: Haakon Laastad, fra Laastad & Co under sin presentasjon i 2017 som fikk best score fra publikum.