Satser på å bli en ledende aktør

03.07.2017
Level Mathuset leverer kvalitetstjenester innen kantinedrift, catering og renhold. Bak selskapet står lokale aktører med lang erfaring fra bransjen.
Konsernet Level Group, med Helge Stava og Trygve Seglem som de største eierne, vokser stadig. Siste skudd på stammen er Level Mathuset, som skal levere kantinedrift og catering til både bedrifts- og privatmarkedet – i tillegg til renholdstjenester til bedriftsmarkedet. Selskapet har allerede fått en del kunder og skal være i full drift fra 1. august.

Level Mathuset driftes av Tiina og Rune Vormestrand, som også er med på eiersiden. Tiina er daglig leder og Rune er kjøkkensjef med ansvar for fag og utvikling av tjenester. Begge har bred erfaring fra bransjen både nasjonalt og internasjonalt, blant annet fra Stavanger, London, Glasgow og Las Vegas.

- Vi skal være lokal og personlig. I tillegg skal vi levere høy kvalitet på våre tjenester. Nærhet til kunden og fleksible løsninger er viktig, og kundens behov skal alltid være hovedfokuset, sier Tiina og Rune Vormestrand.

Helge Stava er styreleder i det nyetablerte selskapet. Han har stor tro på Level Mathuset og de tjenestene som selskapet skal levere.

- Vi har vært heldige og fått med oss veldig gode partnere i Tiina og Rune Vormestrand. Målet vårt er å bli en av de ledende aktørene i distriktet. Level Group og Level Mathuset står for seriøsitet og kvalitet, sier styreleder Stava.