Signerte landsdekkende avtale med telegigant

03.09.2020
-Det er den største enkeltavtalen vi har inngått i Ølen Betong for betongvarer
Ølen Betong AS har inngått rammeavtale med Telenor for levering av betongvarer. Avtalen har en kontraktsperiode på 3 år med opsjon på ytterligere 1 + 1 år. Antatt verdier på ca. 60 millioner kroner

20. august signerte Ølen Betong en landsdekkende rammeavtale med Telenor for levering av betongvarer. Samarbeidet dekker leveranser innen ulike dimensjoner av trekkekummer, heter det i en pressemelding.

Ølen Betong er en nasjonal aktør som har lang erfaring med levering av betongvarer til ulike prosjekter i hele Norge. Summen av erfaring, kompetanse og leveringsdyktighet gjør at bedriften er godt rustet for å gjennomføre avtalen i samarbeid med Telenor, står det videre.

Historisk avtale

Daglig leder Lars Norekvål og salgsleder Knut Magne Østenstad i Ølen Betong er svært fornøyd med avtalen som har kommet i stand. De ser frem til et godt samarbeid med Telenor og deres samarbeidspartnere.

- Vi er svært fornøyde med rammeavtalen med Telenor. Det er den største enkeltavtalen vi har inngått i Ølen Betong for betongvarer, sier Norekvål.

- Leveringen av trekkekummer med et så stort omfang over hele Norge, gir oss i betongvare avdelingen en ny og utfordrende jobb som vi ser frem til å starte opp med til høsten, sier Østenstad.

- Telenor er i gang med en storstilt modernisering der vi ruller ut fiber samt oppgraderer mobilnettet i hele Norge. Betongkummer spiller en viktig rolle i moderniseringen, og vi er svært fornøyd med å ha fått på plass en landsdekkende rammeavtale for betongkummer. Vi ser frem til et godt samarbeid, sier seksjonsleder i Telenor, Pål Lafton.