Skal hente inspirasjon fra skogen
18.11.2013
- Å relansere et byrå betyr ikke å snu opp ned på alt. Det handler om å se seg selv utenfra. Ta vare på det som fungerer, forandre det som bør forandres og endre det det som må forbedres. En av de største forandringen er i første omgang navnet. Bort med det som først og fremst var en avlegger fra Bergen. Inn kommer det nye: Skogen Reklamebyrå, sier byråleder Kjetil Hetlevik Johansen i en pressemelding.
- Vi lever av inspirasjon og å inspirere andre. Inspirere til å endre handlingsmønstre, inspirere til å gjøre riktige valg og inspirere til å tenke nye tanker. Et sted vi henter mye inspirasjon fra er nettopp skogen. Det er i skogen vi får nye perspektiver på problemstillinger, her klarner vi hodet og finner roen. Det er et slikt fristed vi vil være for kundene våre, fortsetter Hetlevik Johansen.
Den offisielle navneendringen skjer allerede i midten av november. Men det er ikke bare på navnet gamle og nye kunder kommer til å merke forandringer. Ambisjonene er større og tydeligere enn noen gang. Et uttalt mål er at Skogen Reklamebyrå skal levere Haugalandets beste nettløsninger.