Skjærstad slutter i FK Haugesund

20.04.2015
- Det er den tøffeste beslutningen jeg har tatt i jobbsammenheng, skriver Skjærstad på sin Facebookside.
Etter godt og vel 4 år som daglig leder i FK Haugesund annonserte Asle Skjærstad i dag at han slutter med umiddelbar virkning.

- Vi har fått til masse i løpet av disse årene og vi har bygget et godt fundament for klubbens videre utvikling. FK Haugesund betyr noe helt spesielt for meg, og jeg ser frem til å være tilskuer og supporter fremover, sier Skjærstad til TVH.no

Skjærstad slutter i FK Haugesund og fratrer samtidig som styreleder i TV Haugaland. Klubben har de siste årene vært en av få i Tippeligaen som har hatt en sunn økonomi. TV2Sporten trakk før seriestart i fjor frem FKHs solide økonomi da det stormet for mange av konkurrentene.

Han var en av initiativtakerne til HNs U-39 konsept.

Næringsforeningen ønsker Skjærstad lykke til videre!