Spennende jobb for den rette

21.12.2018
I dag utlyses direktørstillingen i Næringsforeningen. En spennende og attraktiv jobb for den rette..
Egil Severeide har annonsert sin avgang som administrerende direktør i Næringsforeningen Haugalandet fra 1. juli 2019. Da fyller han 67 år og fortsetter som rådgiver i redusert stilling i en periode etter det. Styret i NH, ved leder Ingolf Voll og nestleder Jorunn Håvardsholm har sammen med rekrutteringsfirmaet Human utarbeidet en stillingsannonse, som i dag lanseres i sosiale medier.

Her står det bl.a.:

"Næringsforeningens oppgave er å bidra til vekst og verdiskapning for regionens næringsliv.

Som vår nye leder vil du sørge for at næringsforeningen er relevant, offensiv og fremtidsrettet. Du vil få en unik posisjon der du får arbeide i grensesnittet mellom næringsliv og politikk. Du trives med både strategisk og operativt fokus, og er en nettverksbygger som har et genuint engasjement for næringslivet. Du kommuniserer godt på ulike plattformer, liker å by på deg selv og evner å sette dagsorden.

Vi tror du lykkes fordi du kjenner næringslivet godt, forstår kompleksiteten i denne typen lederrolle og motiveres sterkt av å bety en forskjell."

Her finner du hele utlysningen:https://human.easycruit.com/vacancy/2204381/174251?iso=no

Søknadsfristen er 20. januar 2019.