Spisser satsningen
15.08.2012
Et av de nye satsingsområdene Laastad allerede er godt i gang med er konseptet Volvo Personlig Servicetekniker – bilens egen «fastlege». Her får hver kunde sin faste Volvomekaniker, som sikrer god og personlig oppfølging. Volvo er det første merket i Norge som innfører denne ordningen, som allerede er blitt en suksess. -Storsatsingen på Volvo skjer i en spennende periode der vi også lanserer den helt nye Volvo V40, som allerede har fått meget god mottakelse i norsk motorpresse.
Dette blir et merkeår på alle måter, sier Laastad fornøyd. Haakon Laastad ønsker å følge opp sine Renault- og Land-Roverkunder på god måte fremover, og verkstedet vil fortsatt kunne tilby service. Vi går nå i dialog med importørene for Renault og Land-Rover for å kunne følge opp kundene med mer informasjon om hva som skal skje videre med disse to merkene i Haugesundsområdet, fremhever Laastad.