Spisser satsningen

15.08.2012
Den tradisjonsrike bilforretningen Laastad & Co satser nå fullt og helt på Volvobiler i distriktet, og avvikler samtidig salget av Renault og Land-Rover.
  -Fullt fokus på ett merke gjør at alle i bedriften vår blir hundre prosent spesialister på Volvobiler, noe som gjør oss bedre på salg, service og oppfølging av kunden – sier daglig leder Haakon Laastad i Laastad & Co.

Et av de nye satsingsområdene Laastad allerede er godt i gang med er konseptet Volvo Personlig Servicetekniker – bilens egen «fastlege». Her får hver kunde sin faste Volvomekaniker, som sikrer god og personlig oppfølging. Volvo er det første merket i Norge som innfører denne ordningen, som allerede er blitt en suksess. -Storsatsingen på Volvo skjer i en spennende periode der vi også lanserer den helt nye Volvo V40, som allerede har fått meget god mottakelse i norsk motorpresse.

Dette blir et merkeår på alle måter, sier Laastad fornøyd. Haakon Laastad ønsker å følge opp sine Renault- og Land-Roverkunder på god måte fremover, og verkstedet vil fortsatt kunne tilby service.  Vi går nå i dialog med importørene for Renault og Land-Rover for å kunne følge opp kundene med mer informasjon om hva som skal skje videre med disse to merkene i Haugesundsområdet, fremhever Laastad.