Statsråd Freiberg kommer!

31.07.2019
Olje- og energiminister Kjell-Børge Freiberg og stortingsrepresentant Terje Halleland fra FRP. Bilde tatt på Aibel i forbindelse med "first cut" på fabrikasjon av Johan Sverdrup prosessplattformen.
Næringsforeningen tar med seg medlemsbedrifter til et eksklusivt møte med Kjell-Børge Freiberg under Sildajazzen
Frp inviterer i samarbeid med Næringsforeningen til et eksklusivt møte med olje- og energiminister Kjell-Børge Freiberg onsdag 7. august. Det blir et lukket møte med hovedfokus på utfordringer og rammebetingelser for bransjen i tiden fremover.

-Her har vi en fin mulighet for våre inviterte medlemsbedrifter til å komme med konkrete spørsmål til statsråden og sammen drøfte utsiktene framover, sier adm.dir i Næringsforeningen Bernt Jæger. Statsråden vil også gi nyheter  fra eget departement og orientere om eget fokus i møte,  som er kommet i stand etter initiativ fra stortingsrepresentant Terje Halleland i Frp.