Storhusholdning NO 1 i vekst

19.06.2017
Firmaet signerte nylig en avtale om enerett med en av Europas største produsenter av tørkepapir.
Storhusholdning NO 1 AS  har lokaler i den gamle Tønnefabrikken på Hasseløy vis a vis H. J Kyvik,  har  i følge en pressemelding fått enerettighetene for Norge for en av Europas største produsenter, AB Griego, av tørkepapir, toalettpapir, legebenkpapir, håndtørkeark, industriruller. Firmaet holder til i litauen. Selskapet har i dag nærmere 1000 ansatte  og vant nettopp prisen som Merkevare navn  no. 1 i Baltikum.

Firmaet  skal selge AB Griegos produkter inn på landsbasis, både til andre grossister , forhandlere og sluttkunder og da med forsendelser fra lageret på Hasseløy eller til store kunder med trailerlass direkte fra produsent til kundene, i følge daglig leder i Storhusholdning NO 1, Bernt Olav Stavland.

Storhusholdning NO 1 AS har ellers avtaler med store kjente leverandører/produsenter som , Rajapack - europas største innen emballasje, Abena H i Danmark mfl, og har siden høsten  2016 jobbet opp en kundemasse på nærmere 100  faste kunder innen storhusholdning, fryseri , klinikker, sykehus, fiskeforedling , treningsstudio ,  bilforretninger, gatekjøkken, pizza mfl. Selskapet har også nylig startet NETTENGROS.NO

Selskapet har som mål å doble antall faste kunder i løpet av 2017, i følge Bernt Olav Stavland.